Про школу



Михайлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Кам’янської районної ради  Черкаської області

Адреса: вул. Героїв Майдану 29, с.Михайлівка, Черкаська область, 20825, тел.(04732) 98-4-26, e-mail: Ostrik.mschool@gmail.com
Директор: Острик Анатолій Миколайович, кваліфікаційна категорія „спеціаліст вищої категорії”. Працює на посаді директора Михайлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з 2004 року (стаж безпосередньої педагогічної діяльності 21 рік).
Рік заснування навчального закладу: 1926 р.
Коротка історія навчального закладу:
Михайлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, як встановлено  з архівних документів, починає свою історію з 1899 року.  Спершу це була церковнопарафіяльна, а потім земська трикласна школа, в якій навчалося 68 учнів.
З 1917 по 1927 рік працювала чотирикласна школа, де навчалося 117 учнів, яких навчало 5 учителів .
З 1927 по 1936 рік працювала семирічна школа, в якій навчалося більше 200 учнів (це одна з перших сільських  семирічок в Кам’янському  районі).
З 1936 школа стала десятирічною, в ній навчалися діти сіл Михайлівки, Жаботина, Флярківки, Завадівки, Куликівки, Лубенець, Грушківки.
В 1973 році за кошти місцевого  колгоспу було збудовано двохповерхове приміщення школи на 560 учнів. В 2000 році поряд з двохповерховою школою збудовано приміщення, де розташована шкільна бібліотека та 2 майстерні.
Заклад є юридичною особою, має штамп, та печатку із власним найменуванням
Гордість школи – колишні випускники:
· Чуприна Галина Андріївна випускниця 1960 року, заслужена вчителька Росії, почесний житель м.Тікси (Якутія);
· Синьогуб Володимир Миколайович, випускник 1978 року, завідуючий відділом освіти м.Тальне, Черкаська область;
· Бурлай Валентин Гигорович, випускник 1962 року, професор кафедри педіатрії національного медичного університету ім.О.Богомольця;
· Шевченко Василь Антонович, випускник 1973 року,  директор Сагунівської ЗОШ, Черкаської області;
· Гладир Петро Васильович випускник 1958 року, головний лікар м.Бровари;
· Петренко Володимир Миколайович, випускник 1974 року, адвокат м.Сміла;
· Цьома Іван Іванович, випускник 1981 року, директор хлібзаводу м.Гайсин, Віницька область;
· Москаленко Григорій Борисович, випускник 1969 року, посол в КНР, міністерства оборони, полковник у відставці;
· Хомут Людмила Миколаївна, випускниця 1989 року, головний санітарний лікар Київської райепідемстанції;
· Аркуша Віталій Никонорович, випускник 1995 року, художник-декоратор Києво-Печерської  лаври.
Навчальний заклад знаходиться в одному корпусі:
Корпус збудовано в 1973 році.
Проектна потужність (корпусу) – 560 учнів.
Кількість навчальних кабінетів – 31.
Кількість землі, прилеглої до школи : 2,46 га
       Школа в основному укомплектована кадрами. Чисельний склад працівників характеризується наступними даними: директор, заступник директора з навчально-виховної роботи (ставка), заступник директора з виховної роботи (0,5 ставки), соціальний педагог (0,5 ставки), педагог-організатор(0,5 ставки), практичний психолог (0,5 ставки).
Кількість працівників у школі-39, педагогічних -22,  з них один  сумісник, 21 особи з вищою освітою, 2 пенсіонери. В основному всі вчителі проживають у  с. Михайлівка, 6 під’їжджають. В школі працює один керівник хореографічного гуртка.
Всі вчителі викладають предмети за фахом. Тільки такі предмети як географія, образотворче мистецтво, інформатика викладають нефахівці.
        Професійний потенціал вчителів порівняно високий.
       З 22  педпрацівників кваліфікаційну категорію „спеціаліст вищої категорії” мають 12 вчителів, 4 -„спеціаліст першої категорії”, 3 -„спеціаліст другої категорії”, 3 –спеціаліст, 3 вчителі мають педагогічне звання  ”старший вчитель”, 1- вчитель-методист.
Кількість учнів: 141.
Контингент учнів

Класи

2016-2017

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021
К-ть класів
К-ть
учнів
К-ть класів
К-ть
учнів
К-ть класів
К-ть
учнів
К-ть класів
К-ть
учнів
К-ть класів
К-ть
учнів
1
1
15
1
16
1
17
1
14
1
12
2
1
14
1
15
1
16
1
17
1
14
3
1
18
1
14
1
15
1
16
1
17
4
1
14
1
18
1
14
1
15
1
16
5
1
15
1
14
1
18
1
14
1
15
6
1
13
1
15
1
14
1
18
1
14
7
1
11
1
13
1
15
1
14
1
18
8
1
9
1
11
1
13
1
15
1
14
9
1
11
1
9
1
11
1
13
1
15
10
1
5
1
7
1
5
1
7
1
13
11
1
4
1
5
1
11
1
9
1
7
Всього
11
129
11
137
11
149
11
154
11
155
Профілі навчання: суспільно-гуманітарний напрям, історичний профіль.
Навчально-виховний процес в закладі здійснюється за кабінетною системою. До послуг учнів згідно з положенням про навчальні кабінети обладнані фізичний, хімічний, біологічний, історичний, мовні та інші предметні кабінети.
Комп’ютерне забезпечення:
В школі встановлено 2 навчальних комп’ютерних комплекси (НКК) придбаних Міністерством освіти і науки України:
1-й комплекс (8 комп’ютерів, один з яких учительський, принтер, сканер, та мережний пристрій) установлений   2003 році.
2-й комплекс (10 комп’ютерів, один з яких учительський, принтер, інтернет-сервер, та мережний пристрій) установлений   20 листопада 2008 році.
Кабінеі історії і кабінет початкових класів мають мультимедійні проектори, кабінет інформатики має інтерактивну  дошку.  Вся  площа  шкільного приміщення  має WI-FI покриття.
Наявність залів:  актова зала (1), їдальня розрахована на 60 місць.
Музейна справа:  Військово-історичний   музей. (відкритий 2006 р.), музей народознавства.
        Школа  має окреме приміщення для бібліотеки, бібліотечний фонд налічує 4982 примірників, в тому числі підручників-2792. Функціонує шкільний бібліотечний інформаційний центр з підключенням 3-х комп’ютерів до Інтернет.
Робота з обдарованими дітьми.
Одним з основних принципів роботи школи є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості. Упровадженню в життя цього принципу сприяє спільна діяльність практичного психолога школи та педагогів. Зміст роботи з обдарованими дітьми включає низку завдань: виявлення обдарованості дітей та максимальне сприяння їхньому розвитку.
З цією метою щорічно поповнюється інформаційно-аналітичний банк обдарованих дітей. З них три учня мають суспільно-гуманітарний нахил, 9 – художньо-естетичний, 12 – спортивний.
У школі створенні відповідні умови для розвитку творчої обдарованості учнів. Розроблені заходи на виконання регіональної програми роботи з творчо-обдарованою молоддю. Заходами  передбачено розвиток творчих здібностей школярів, формування  інтелектуальної еліти в школі, створення умов для стимуляції та самореалізації учнів.
 Цікаво проходять предметні тижні з навчальних предметів. Учні  постійно беруть участь у районних олімпіадах з базових дисциплін, інтерактивних конкурсах  „Колосок”, „Левення”, „Кенгуру”, „Смішний колосок”.
Досягнення навчального закладу:
1.  У 2006 році став  лауреатом конкурсу „100 кращих шкіл України” у номінації школа-соціокультуринй центр села.
2.  2006 році переможець Обласного огляду стану роботи з архівними документами та діловодства у навчально-виховних закладах Черкаської області.
3.  2008 році перше місце в Обласному етапі Всеукраїнського конкурсу „Хліб очима дітей” в номінації „Сценарії, масові заходи та св’ята”.
До  державно-громадського управління школи належить: педагогічна рада, методична рада, методичні об’єднання, збори трудового колективу, загальношкільні батьківські збори, шкільний батьківський комітет, ліга старшокласників .
Джерелами та засобами отримання позабюджетних коштів являється спонсорська допомога.
Моніторинг якості навчання, моніторинг результативності та участі в олімпіадах, моніторинг результативності ЗНО, моніторинг вступної компанії до середніх спеціальних та вищих навчальних закладів  являються основними критеріями  успішності роботи школи.
Механізмами взаємодії з суб’єктами освітнього процесу є рада школи, батьківські збори, методичні об’єднання, міжшкільні змагання та конкурси
Школа має 11 класів, з них: профільні – 2; допрофільні – 3.
Навчальний план школи на 2015-2016 навчальний рік складений на  виконання  Закону України „Про загальну середню освіту”  та листа Міністерства освіти і науки України від 22.05.2015 №1/9-253 „Про структуру 2015-2016 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів”:
 - для 1-4-х класів - за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.06.2011 №572 (додаток 1), із змінами згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2014  №460;
- для 5-6-х класів - за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня затвердженими наказом  Міністерства освіти і науки, молоді та спорту  України від 03.04.2012  № 409 (в редакції наказу Міністерства освіти і науки України, від 29.06.2014 №664 ), зі змінами, згідно з наказом   Міністерства освіти і науки України від 12.12.2014 №14\65 (додаток 1);
- для 7-класу - за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня затвердженими наказом  Міністерства освіти і науки, молоді та спорту  України від 03.04.2012  № 409 (в редакції наказу Міністерства освіти і науки України, від 29.06.2014 №664 ), зі змінами, згідно з наказом   Міністерства освіти і науки України від 12.12.2014 №14\65 (додаток 12);
 - для 8-9-х класів - за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом  Міністерства освіти і науки України від 23.02.2004  № 132, зі змінами, внесеними наказом  Міністерства освіти і науки  України від 05.02.2009  № 66  (додаток 1);
- для 10-11 класів - за Типовими навчальними планами загальноосвітніх  навчальних  закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 27.08.2010 № 834, з українською мовою навчання, суспільно-гуманітарний напрям, історичний профіль (додаток 8),зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 29.05.2014 №657.
На базі школи  функціонують: хореографічний, образотворчого мистецтва, «Патріот», «Захисти себе від ВІЛ» гуртки та спортивні секції. 
Платних послуги навчальний заклад не надає .
Аналіз  результатів державної підсумкової атестації показав, що найкращі результати в учнів були із всесвітньої історії, найнижчий з української мови.
 На методичних об’єднаннях визначені методи вивчення та реалізації науково-методичної проблеми.
Протягом року згідно з річним планом школи було проведено  сім засідань педагогічної ради, сім нарад при директору, на яких розглядалися питання організаційного, контролючого, тематичного  плану.
Особлива увага акцентувалась на роботі з обдарованою молоддю, підготовкою її до участі у предметних олімпіадах. Результатом роботи з обдарованою молоддю є переможці районних олімпіад:
                                       
2014-2015 н.р.
1.Круть М.                   -І м (географія )                  вч.Лівецький А.А.,
2.Сіра В.                     -ІІІ м   (англійська мова)    вч.Солод М.П.
3.Сіра В.                     -ІІІ м (історія України)        вч.Шевченко О.Г.
4.Круть М.                  -ІІІ м (фізика)                       вч.Лога Л.В.

                                          2015-2016 н.р.
1.Круть М.                    -ІІІ м (географія )                вч.Лівецький А.А.
2.Круть М.                    -ІІІ м (правознавство)        вч.Шевченко О.Г.
2.Шульга В.                  -ІІІ м   (історія України)    вч.Шевченко О.Г.
3.Шульга В.                  -ІІІ м (правознавство)         вч.Шевченко О.Г.

З 2016 року колектив школи  працює над  науково-методичною темою „Формування творчої активності учнів та педагогів школи шляхом використання у навчально-виховному процесі сучасних інтерактивних технології в світлі вимог нових державних стандартів”.
На протязі навчального року проводяться  засідання методичної ради школи та засідання трьох предметних методоб’єднань вчителів школи. Їх  робота спрямована на надання реальної допомоги педпрацівникам у підвищенні їхньої професійної майстерності, самоосвіти, навчання комп’ютерної  грамоти.
Особлива увага звертається на впровадження державних стандартів в початкову та середню ланку.
 Методоб’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу працює над вдосконаленням педагогічної і методичної майстерності вчителів, їхнього науково-теоретичного рівня, на реалізацію проблеми  „Особистісно орієнтоване навчання, як засіб розвитку і саморозвитку особистості”. Особлива увага в роботі приділяється   удосконаленню  форм  і  методів проведення уроків. З метою вивчення методики викладання  предметів, рівня навчальних досягнень учнів, надання практичної допомоги вчителям здійснюється взаємо-відвідування уроків. Проводиться масова робота з учнями: олімпіади, конкурси, тематичні предметні тижні.
На засіданнях методоб’єднання  вчителів природничо-математичного циклу особлива увага приділяється викладанню предметів, які виносилися на ЗНО та ДПА, розглядається питання майстерності викладання уроків, використання новітніх технологій. Через різні форми методичної роботи реалізовується проблема методоб’єдання „Особистісно орієнтоване навчання, як засіб розвитку і саморозвитку особистості”.
Робота методо’бєднання вчителів початкових класів спрямована на подальше вдосконалення педагогічної і методичної майстерності вчителів, їхнього науково-теоретичного рівня, на реалізацію проблеми „Формування інтелектуальної культури молодших школярів. Проведяться засідання МО, на яких розглядаються такі питання: „Початкова ланка на передодні нового навчального року”, „Запровадження інноваційних технологій через нестандартний урок”, ”Удосконалення мовленнєвого розвитку молодших школярів”, „Розвиток конструктивно-художніх умінь молодших школярів”.
В закладі працює соціально-психологічна служба.
Вся робота соціального педагога здійснюється за такими напрямками:
1.  Робота з дітьми пільгових категорій.
2.  Робота з дітьми з девіантною,   деліквентною поведінкою.
3.  Робота з дітьми, батьки яких є учасниками АТО.
4.  Робота з переселеними дітьми, сім’ями з тимчасово окупованих територій.
5.  Консультативна робота.
6.  Просвітницька діяльність.
7.  Профілактична робота.
8.  Участь у реалізації національних, державних та регіональних програм.
Згідно  проблеми школи  пріоритетними у виховній  роботі є такі напрямки роботи: громадянське виховання, патріотичне, превентивне, виховання здорового способу життя, екологічне.  Вся робота проводиться  з врахуванням побажань учнів і батьків. Кожним класним керівником проводиться  анкетування учнів і батьків з метою прогнозування цілей і завдань виховання.
Якість виховного процесу школи, його результати повною мірою залежать від учителя, рівня його науково-теоретичної підготовки. З метою підвищення ефективності роботи класного керівника у школі діє методичне об’єднання класних керівників.
Виховна робота в школі направлена на виконання Закону України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту
      І.Ціннісне ставлення до себе.
Класними керівниками проведяться такі виховні заходи:
«Конвенція ООН про права дитини», місячник профілактики злочинності ,  «Наші життєві цінності», «Ніщо не ціниться так дорого, як ввічливість », «Здоровим будь », «Живемо без шкідливих звичок», «Вір у себе », «Стався до людей так, як би ти хотів, щоб ставились до тебе», профілактичні бесіди лікаря невропатолога Євтушенко О.О. з учнями та батьками 1-4 класів „Профілактика сколіозу”, спортивні змагання
 ІІ.  Ціннісне ставлення до людей, сім’ї, родини
Виховними досягненнями цього напрямку є знання і розуміння особистих, родинних, загальнолюдських цінностей.
-  Акція  «Лист пораненному»,  «16 днів проти насильства », захід до Дня працівників освіти, виховна година „Дерево міцне корінням, а людина друзями”, посвята в калинята , свято «Завітав святий Миколай», гра - тренінг «Скарбничка батьківської мудрості»,  «Дав обіцянку - виконуй »,  «Герої для нас , як приклад... »
ІІІ. Ціннісне ставлення до праці
 В цьому напрямку головним є усвідомлення соціальної значимості праці в житті людини, повага до людей праці.
«Не місце красить людину, а людина місце», « Ти і ринок праці», класні  збори «Твої обов’язки в класі, прибирання  території»
В школі проводиться місячник милосердя. Результати якого висвітлюються координаційною радою в шкільній газеті. Кожен клас повідомив про свою роботу по допомозі людям похилого віку. Проводиться  конкурс  «Іграшка для друга »
ІV. Ціннісне ставлення до природи
  В цьому напрямку водяться години спілкування:
- «Допоможи пернатим друзям» проектна, акція «Посади калину біля школи », «Краса природи рідного краю», «Бережливе ставлення до природи»,  «Ліс – наше багатство», свято «Міс осінь»,  виставка виробів «Дари осені    
 V. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
Класними керівниками проводяться бесіди:
Мовний ранок « Ти наше диво калинове, кохана українська мово», «Кожна дитина має право » , «Я та мої права», «Всеукраїнський тиждень права» в рамках національної компанії  «Стоп насильству!»
В школі діє дитяча організація, метою якої є задоволення потреб учнів у спілкуванні, спільній діяльності щодо реалізації виховних інтересів шкільного та громадського життя їх, засвоєння загальнолюдських цінностей, набуття досвіду самоврядування. Координаційною радою школи проводяться рейди перевірки  ведення учнями зошитів і щоденників, організовуються проведення шкільних конкурсів, вечорів, місячника милосердя та участь в районних заходах, а саме  зборі „Талановита юнь Кам’янщини”, під проектах Ліги старшокласників. Свою роботу висвітлюють в шкільній газеті.
Проведені засідання батьківського
 Учні школи беруть  участь у районних конкурсах:
Акція «Єдина країна-єдиний хліб », «Талановита юнь Кам’янщини », Конкурс «П.Яцика» , конкурс «Колосок», «Кенгуру», «Іграшка для друга », акція „Стоп насильству”.
 З метою організації змістовного дозвілля учнів у позаурочний час, посилення профілактичної роботи в школі протягом року працювали гуртки: «Дзю-до», хореографічний, сольного співу, «Малювання» спортивні секції.
Протягом року учні школи  відвідують  екскурсії: м.Чигирин , Холодний Яр,  с. Пирогово, м.Кам’янка та інші


Немає коментарів:

Дописати коментар